جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست  | بسته دوشنبه 30 تیر 1399/ شماره 73
جابجایی زمین رقابت ها در معاملات امروز PVC و PP ها، روز ریزش دلار، عبور دلار نیمایی از 18 هزار تومان، آغاز هفته نفت در قیمت 43 دلار و افزایش 59 هزار واحدی بورس تهران
پست های رادیویی مرتبط:

یکشنبه 29 تیر 1399 | صعود بی توقف قیمت های پایه

شنبه 28 تیر 1399 | صعود قیمت های جهانی

جابجایی زمین رقابت ها در معاملات امروز PVC و PP ها
در حالی که امروز خریداران PVC رقابت های کمتری نسبت به هفته قبل را رقم زدند، معاملات پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی، با رقابت های بیشتری نسبت به هفته گذشته، انجام گرفت. حساسیت ها در مورد بازار PVC به اوج رسیده. سرکشی به انبارهای نگهداری PVC در شورآباد، اصلاح قریب الوقوع سهمیه های PVC و کنترل بیشتر سهمیه های ورودی برای خرید در بورس کالا، همگی را می توان از دلایل آرام تر شدن فضای بازار PVC برشمرد.

روز ریزش دلار
بعد از پست اینستگرامی شب گذشته‌ی همتی، رییس کل بانک مرکزی، دلار صرافی که تا روز گذشته بدون تغییر در قیمت 23 هزار و 100 تومان، بود امروز را کاهشی آغاز کرد و 22 هزار و 900 تومان قیمتگذاری شد ولی در ادامه این فاز ریزشی ادامه داشت و با 300 تومان کاهش مجدد، به 22 هزار و 600 تومان رسید. گفتنی است قیمت فروش امروز دلار صرافی‌ها نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته 500 تومان کاهش دارد.
اما در بازار آزاد اتفاق کم سابقه ای افتاد. برای اولین بار در تاریخ، تنها در یک روز دلار بیش از 2 هزار و 800 تومان نوسان داشت. قیمت دلار با حدود 24 هزار و 800 تومان در ابتدای روز شروع شد و در ساعت پایان بازار به 22 هزار تومان رسید! 2 هزار و 800 تومان نوسان، فقط در یک روز!

عبور دلار نیمایی از 18 هزار تومان
بعد از صعود 854 تومانی دلار نیمایی از یکشنبه هفته قبل تا دیروز، امروز هم نیما به صعود ادامه داد و با عبور از مرز 18 هزار تومان، اختلافش با دلار قیمت های یکشنبه را به 68 تومان رساند. گفتنی است میانگین روزانه دلار نیمایی که دیروز از 20 هزار و 400 تومان گذشت و سپس از سایت سَنا حذف شد، امروز به کانال 17 هزار و 900 تومان عقب نشینی کرد.
یادآوری کنیم میانگین هفتگی دلار نیمایی از ابتدای امسال، 4 هزار و 418 تومان معادل 32 و 5 درصد افزایش داشت.

آغاز هفته نفت در قیمت 43 دلار
قیمت نفت که هفته گذشته را با 43 دلار و 14 سنت به پایان رسانده بود امروز هم معاملات با 43 دلار و 8 سنت شروع شد و در ادامه با 34 سنت کاهش به 42 دلار عقب نشینی کرد. قیمت این لحظه برنت 42 دلار و 76 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 40 دلار و 43 سنت.

افزایش 59 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 59 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 924 هزار واحد رسید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟